هر آنچه که باید در مورد لیفت صورت با نخ بدانید

۱۵ بازديد

تفاوت قیمت بین دو نوع نخ عاملی نیست، زیرا قیمت ها نسبتاً مشابه هستند. با این حال، از آنجایی که رزوه های قابل جذب باید پس از تقریباً یک سال تعویض شوند، انتخاب نخ های دائمی مقرون به صرفه تر است. انتخاب در نهایت به تشخیصی که جراح پلاستیک شما انجام می دهد، و همچنین به بودجه بلندمدت شما بستگی دارد.

سپس سوراخ سوزنی ایجاد می کند و نخ را به دنبال خط مورد نظر وارد می کند. این جلسه حدود 1 ساعت طول می کشد که حدود بیست دقیقه به درج نخ ها اختصاص داده شده است. Novathreadها سوزن‌های زیرپوستی هستند که از قبل با یک نخ مصنوعی قابل جذب PDO بارگذاری شده‌اند.

مزایای لیفت نخ چیست؟

محصول با استفاده از یک کانول قرار داده می شود که به کاهش تورم و کبودی کمک می کند. Percec اضافه می‌کند که اگر جراح شما فکر می‌کند که ممکن است لیفت صورت در آینده شما انجام شود، می‌تواند به شما در برنامه‌ریزی از قبل برای لیفت با نخ کمک کند. Percec اضافه می کند که انواع مختلف نخ ها می توانند مزایایی را ایجاد کنند که برای مدت زمان کمی متفاوت باقی می مانند. او می‌گوید برای مثال، نخ‌های PCA «در بافت طولانی‌تر باقی نمی‌مانند، اما اثر تشکیل کلاژن طولانی‌تر است». و با نخ‌های PDO، "نخ‌ها خودشان مدت زمان معقولی دوام می‌آورند، اما برای مدت طولانی کلاژن تولید نمی‌کنند."
در صورت تمایل می توانید سایر مقالات در این زمنیه را در سایت https://www.payetakhtseram.ir بخوانید

از آنجایی که رشته‌ها برای تحریک تولید کلاژن در نواحی مورد نظر طراحی شده‌اند، ممکن است شاهد بهبود مستمر و نتایج طبیعی طولانی‌تر باشید. بر خلاف بوتاکس و پرکننده‌ها، لیفت با نخ آنقدرها مورد بحث جهانی قرار نمی‌گیرد، بنابراین ما با جراحان پلاستیک در مورد هر چیزی که در مورد درمان مد روز باید بدانیم، از جمله مزایا و خطرات، صحبت کردیم. لیفت با نخ PDO از پلی دی اکسانون ساخته شده و از خار برای لیفت کردن پوست استفاده می شود. در مقابل، نخ‌های نرم Silhouette از نخ‌های PLLA تشکیل شده‌اند و از مخروط‌ها برای بلند کردن پوست افتاده استفاده می‌کنند.

چه کسی برای لیفت با نخ مناسب است؟

آیا به لیفت صورت فکر کرده‌اید، اما نگران جای زخم، هزینه‌های گران جراحی و از کار افتادگی هستید؟ آیا می‌دانستید که آنها گزینه‌های دیگری برای بازیابی کانتور صورت جوان هستند؟ در اینجا، دکتر دیوید اونگ در مورد مزایای درمان لیفت با نخ نسبت به لیفت صورت جراحی و اینکه چه کسی می تواند برای این درمان مناسب باشد، صحبت می کند. لیفت گردن با نخ فوراً پوست کرزدار گردن را سفت می‌کند و نتایج آن تا 9 ماه در نتیجه تحریک کلاژن بهبود می‌یابد. لیفت با نخ در این ناحیه می تواند اثر لیفتینگ قابل توجهی برای افتادگی بافت های میانی صورت ایجاد کند. با گذشت زمان، تکثیر کلاژن در اطراف نخ باعث بلند شدن دلپذیر خط فک و زاویه فک می شود.

او خاطرنشان می‌کند: «محدودیت‌های فعالیت برای رشته‌های لیفتینگ در مقایسه با رشته‌های محرک کلاژن بسیار سخت‌تر است». انجمن جراحان پلاستیک آمریکا بیان می کند که لیفت با نخ بین 1500 تا 4500 دلار هزینه دارد. اگر فردی با نخ لیفت شود، ممکن است کمی درد، قرمزی و تورم احساس کند، اما بیشتر افراد می‌توانند بلافاصله پس از عمل به سر کار خود بازگردند. برای انجام عمل لیفت کامل صورت، فرد باید تحت بیهوشی عمومی قرار گیرد.

چه باید در مورد لیفت صورت با نخ بدانید

این یک روش کم تهاجمی است که در آن پزشک فیبرهایی را زیر پوست شما قرار می دهد تا آن را به عقب برگرداند. آنها نسبت به جراحی پلاستیک هزینه کمتری دارند و زمان بهبودی بسیار کمتری دارند. لیفت صورت روند پیری را متوقف نمی کند، اما حذف دائمی پوست شل و سفت شدن ساختار زیرین صورت بسیار بیشتر از تعلیق موقت لیفت با نخ است.

نتایج رزوه های سفت کننده دائمی پس از 15 روز قابل توجه است و اثرات آنها چندین سال باقی می ماند. او می افزاید: "روش صحیح به اهداف و انتظارات بیمار و همچنین آناتومی، جدول زمانی و بودجه بستگی دارد." بهتر است اهداف خود را با پزشک خود در میان بگذارید تا مشخص شود که لیفت نخ یا درمان دیگری مناسب ترین است. بخیه ها هم به صورت دائمی و هم به صورت قابل جذب در دسترس هستند.

اگر قرمزی برطرف نشد، بدتر شد یا تب داشتید، لطفاً فوراً با ما تماس بگیرید. دانستن اینکه ما توسط TDA تنظیم می‌شویم، به شما این اطمینان را می‌دهد که باید بدانید که ما تمام مراحل صحیح را دنبال می‌کنیم و صورت شما در بهترین دستان است. علاوه بر این، اقدامات ما فقط توسط پزشکان مجرب و واجد شرایط انجام می شود و مراقبت های شما توسط پرستاران انجام می شود. الیت یک کلینیک حرفه ای برجسته با درمان های استاندارد بالا است. همه کارکنان دوستانه هستند و در مورد محصولات و درمان ها نظرات صادقانه ای را به شما ارائه می دهند. درمان ها از طریق صحبت و توضیح با جزئیات، همچنین مراقبت های بعد از آن.

پس از قرار دادن تانسور لیفت، برخی از بی نظمی های سطحی به دلیل التهاب خفیف زیر جلدی و مربوط به طرح نخ، ممکن است برای چند ساعت یا چند روز باقی بماند. پس از قرار دادن، گودی کوچکی در محل وارد شدن نخ تانسور ایجاد می شود که پس از چند ساعت ناپدید می شود. اگرچه نخ‌های Novathread را می‌توان تقریباً در هر جایی، حتی در بدن قرار داد، اما یکی از مناطقی که در آن به‌ویژه مؤثر هستند گردن و خط فک است.

لیفت با نخ معمولاً بسته به وضعیت پوست شما بین یک تا دو سال طول می کشد. بسیاری از بیماران برای حفظ نتایج و همچنین مزایای جوانسازی، سالانه یک نخ جدید لیفت می کنند. درد معمولاً با استامینوفن (تیلنول) و/یا ایبوپروفن (ادویل) قابل کنترل است. اگر داروی درد قوی تری مورد نظر باشد، می تواند توسط پزشک ما تجویز شود. یخ زدن ناحیه تحت درمان و همچنین آرنیکا برای چند روز اول توصیه می شود. محبوب‌ترین نواحی درمانی ابروها، گونه‌ها (وسط صورت)، گردن‌ها و قسمت بالایی گردن هستند.

پلی دیوکسانون به تحریک فرآیندهای تولید کلاژن طبیعی بدن کمک می کند و به پوست استحکام و قابلیت ارتجاعی آن را باز می گرداند. نخ‌های PDO طولانی‌تر بوده و از یک پلیمر مصنوعی زیست تخریب‌پذیر ساخته شده‌اند که سال‌هاست در جراحی استفاده می‌شود. نخ های PDO به مدت 6 ماه از طریق هیدرولیز جذب بدن می شوند و با فعال کردن فیبروبلاست ها برای تولید کلاژن بیشتر در یک منطقه خاص کار می کنند. نویسندگان یک مطالعه در سال 2019 دریافتند که لیفت با نخ PDO باعث بهبود فوری افتادگی پوست پس از عمل می‌شود. شما باید به مدت 1 تا 2 روز از آرایش کردن خودداری کنید تا به پوست خود فرصت دهید تا بهبود یابد. همچنین باید تا چند هفته تا زمانی که پوست شما به طور کامل بهبود می یابد، از ورزش، سونا، درمان های دندانپزشکی و درمان های زیبایی صورت یا زیبایی پرهیز کنید.

بعد از عمل، احساس درد، تورم، کبودی یا ناراحتی طبیعی است که معمولاً خفیف هستند و ظرف چند روز تا یک هفته فروکش می‌کنند. هر گونه درد یا ناراحتی را می‌توان با مسکن‌های بدون نسخه یا یخ در صورت نیاز کنترل کرد – پزشک در طول مشاوره و قبل از عمل توصیه‌های مناسب را به شما خواهد داد. پس از آن، بیماران ممکن است کمی درد یا درد، تورم و کبودی، سفتی پوست را تجربه کنند - عوارض جانبی رایج در هر درمان زیبایی. شما از تمام عوارض جانبی رایج و نادر آگاه خواهید شد و در صورت بروز هر کدام چه باید کرد. حتی پس از آن، او می گوید که با احتیاط ادامه دهید، زیرا گزینه های بهتر دیگری وجود دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد