هزینه روکش های دندان بر چه اساسی محاسبه میشود؟

۲۵ بازديد

برای بهترین درمان روکش دندان در بیرمنگام، همین امروز با Manor House Dental رزرو کنید تا سفر خود را به سمت دندان های زیبا آغاز کنید. ما انبوهی از مطالعات موردی برجسته با نتایج شگفت انگیز از اصلاح لبخند با استفاده از روکش های دندانی داریم. در واقع، آنها یک جایگزین طولانی مدت برای سفید کردن دندان برای پنهان کردن لکه های ناشی از تنباکو، قهوه یا چای روی دندان هستند. پس از چسباندن روکش ها به دندان هایتان ممکن است درد زیادی را تجربه کنید و بسته به توصیه دندانپزشک خود، اغلب باید بلافاصله پس از ویزیت از مسکن استفاده کنید. در جلسه سوم، روکش ها روی دندان های شما قرار می گیرند. شکل و موقعیت در صورت نیاز تنظیم می شود و سپس سیمان باندینگ دندانی برای مهر و موم کردن آنها به دندان ها اعمال می شود.

انواع ونیرهای دندان

ما از نزدیک با تکنسین های دندانپزشکی خود کار می کنیم که روکش هایی را مطابق با طرح لبخند تایید شده می سازند. مسواک زدن بیش از حد سخت یا استفاده از مسواک نامناسب می تواند منجر به حساسیت و مشکلات دیگر شود. ممکن است برای بررسی یا تنظیم روکش‌ها به جلسات بیشتری نیاز باشد.

وقتی به دنبال دندانپزشک زیبایی هستید تا دندان‌های ایده‌آل خود را بسازد و لبخند بزند، می‌خواهید با دیدن نمونه‌های روکش دندان مشتریان قبل و بعد از نصب آنها شروع کنید. شما باید در خوردن غذاهای سفت، سفت یا جویدنی، مخصوصاً در ابتدا مراقب باشید. اگر روکش های دندانی شما ترک خورد یا به نحوی آسیب دید، فوراً با دندانپزشک خود تماس بگیرید تا آسیب را ارزیابی کرده و آنها را تعمیر یا تعویض کنید.
جهت مشاهده انواع خدمات دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی کلیک کنید

در سیدنی، عواملی که بر قیمت روکش‌ها تأثیر می‌گذارند شامل تجهیزات و زمان مورد نیاز، اینکه آیا به کارهای آماده‌سازی قابل توجهی نیاز است یا خیر، و موارد دیگر می‌شود. نوبت اول مشاوره، نوبت دوم آماده سازی روکش ها و نوبت نهایی قرار دادن آنها خواهد بود. اگر دندان‌های شما دائماً تغییر رنگ داده، مقاوم در برابر درمان‌های سفیدکننده، بریده‌شدن، ترک خورده یا بد شکل هستند، روکش‌ها انتخاب خوبی هستند. روکش ها همچنین می توانند شکاف بین دندان های شما را از بین ببرند، موقعیت های خارج از دندان را اصلاح کنند یا مشکلات جزئی مربوط به بایت را تنظیم کنند. از یک مسواک نرم و خمیر دندان غیر ساینده استفاده کنید. حتی مراقبت مناسب از دندان، اگر بیش از حد مشتاق باشد، می تواند به مرور زمان روکش های دندان شما را از بین ببرد. با روکش های دندانی خود به آرامی رفتار کنید و احتمال ماندگاری آنها بسیار بیشتر است.

روکش‌ها چه نوع مشکلاتی را حل می‌کنند؟

فرد می‌تواند با دندانپزشک خود در مورد بازه‌های زمانی تعویض روکش‌ها صحبت کند. فردی که دارای روکش دندان جدید است نیازی به اجتناب از خوردن غذا یا نوشیدنی خاصی پس از قرار ملاقات ندارد. روکش های دندانی، روکش ها و ایمپلنت ها همگی می توانند ظاهر زیبایی دندان ها را بهبود بخشند. ونیرهای پرسلن نیز کمی ظاهری طبیعی و شبیه به دندان ارائه می‌دهند و می‌توانند دندان‌های بدرنگ و بدرنگ بیشتری را بپوشانند. ونیرهای کامپوزیت معمولاً در صورت شکستگی یا آسیب دیدن نسبت به روکش‌های چینی راحت‌تر جایگزین می‌شوند.

روکش ها بیشتر روی دندان های جلویی قرار می گیرند تا دندان های آسیاب عقب. این روش نسبتا سریع است و فقط به حذف محدود مینای دندان نیاز دارد. ونیرها بسته به رنگ دندان و نتیجه دلخواه شما در سایه های مختلفی موجود هستند. در یک مشاوره اولیه، دندانپزشک شما قادر خواهد بود فرآیندهای مختلف را توضیح دهد و به شما توصیه کند که کدام درمان به بهترین وجه با نیازهای فردی شما مطابقت دارد. اگر لثه‌های شما عقب‌رفته است، ممکن است همچنان واجد شرایط روکش باشید. دندانپزشک شما باید قبل از تصمیم گیری، دهان شما را معاینه کند.

با این حال، اگر دندان‌های شما خیلی کج است یا می‌خواهید آنها را کوچک‌تر کنید، باید کمی تراشیده شوند. ونیرهای چینی از یک ماده سرامیکی نازک ساخته می شوند که به صورت سفارشی و متناسب با شکل دندان شما ساخته می شود. برای چسباندن پوسته سرامیکی به دندان از سیمان مخصوص استفاده می شود. هزینه روکش‌های شما بسته به نوع روکش‌هایی که می‌گیرید، تعداد دندان‌هایی که انجام می‌شوند و چه کسی این روش را انجام می‌دهد، متفاوت است.

اگر دندان‌هایتان به‌طور محسوسی بریده، شکسته یا فرسوده شده یا لکه‌هایی روی دندان‌هایتان دارید که با درمان‌های بلیچینگ یا سفیدکننده قابل رفع نیستند، روکش‌ها می‌توانند انتخاب خوبی برای شما باشند. این روکش های دندانی جلوی هر دندانی را می پوشانند که روی آنها اعمال می شود و ظاهری شبیه به دندان های طبیعی دارند و برای بهبود ظاهر لبخند شما طراحی شده اند. بله، اکثر انواع روکش ها از جمله روکش های کامپوزیت و چینی دائمی هستند. سفید کردن دندان های حرفه ای یک گزینه ارزان تر و کم تهاجمی تر از روکش ها است. ونیر و سفید کردن هر دو بی خطر هستند، اگرچه هر دو روش ممکن است عوارض جانبی ایجاد کنند. آنها نسبت به روکش ها کمتر تهاجمی، نازک تر و شکننده تر هستند، به این معنی که خطر شکستگی یا جابجایی آنها بیشتر است.

اما در بسیاری از موارد، برای بهترین نتیجه، مقداری کاهش در ساختار دندان مورد نیاز است. خوشبختانه، بسیار نادر است که شخصی بخواهد آنها را حذف کند تا بتواند به حالت قبل از شروع درمان برگردد. در طول درمان ونیر، پوسته های نازک و همرنگ دندان که به نام لمینت نیز شناخته می شوند، به گونه ای شکل می گیرند که به جلوی دندان های شما بچسبند. برای روکش‌های چینی، دندان‌های شما ممکن است با برداشتن مقدار کمی از سطح جلویی دندان آماده شوند و سپس یک قطعه نازک چینی به دندان‌های جلویی شما چسبانده شود. ونیرهای کامپوزیت با اعمال لایه‌هایی از کامپوزیت سرامیکی چسبانده شده روی سطح دندان ایجاد می‌شوند.

دندانپزشک شما باید ساختار دندان های طبیعی شما را تغییر دهد تا آنها را به درستی قرار دهد. دائمی است زیرا نمی توانید مینای تراشیده شده قبل از قرار دادن را بازیابی کنید. با این حال، همچنین به خاطر داشته باشید که بسیاری از روکش‌ها در نهایت نیاز به تعویض خواهند داشت - به طور متوسط ​​حدود 10 سال دوام می‌آورند - یا می‌توانید یک گزینه ترمیم متفاوت را برای جایگزینی آن‌ها انتخاب کنید. لبخند شما یکی از اولین ویژگی هایی است که بیشتر افراد متوجه آن خواهند شد. اگر دندانی برای درخشش لبخند شما نیاز به درمان جزئی داشته باشد چه اتفاقی می افتد؟

روکش‌ها راه حلی فوق‌العاده برای بهبود لبخند شما هستند تا زمانی که دندان‌ها تقریباً در موقعیت مناسب قرار داشته باشند. به عنوان مثال، استفاده از روکش های چینی، به عنوان بخشی از لبخند هالیوود، یک درمان دندانپزشکی زیبایی ایده آل است اگر می خواهید لبخندی بی نقص و سفارشی داشته باشید. روکش دندان یک راه حل بدون درد است که نیازی به نگهداری ندارد. با این حال، لازم است که مراقبت های دندانی خوب را ادامه دهید. دندانپزشک شما روکش را روی دندان شما قرار می دهد تا تناسب و رنگ آن را بررسی کند، قبل از اینکه به طور دائم روی دندان شما سیمان کند، روکش را به طور مکرر برداشته و کوتاه می کند تا به تناسب مناسب برسد. رنگ روکش را می توان با سایه سیمانی که مورد استفاده قرار می گیرد تنظیم کرد.

او لبخند شما را ارزیابی می‌کند و گزینه‌های درمان روکش، فرآیند و هزینه‌های شما را بررسی می‌کند. محافظ های شب – اگر تمایل به دندان قروچه دارید، توصیه می کنیم از محافظ شب استفاده کنید، مانند دندان های طبیعی خود که از فرسودگی روکش های شما در طول زمان جلوگیری می کند. مدت زمان درمان بستگی به نوع روکش انتخابی، در دسترس بودن بیماران و اینکه آیا درمان دندانی ضروری دیگری مورد نیاز است یا خیر. پزشکان ما بر این باورند که لبخند سالم یک لبخند زیباست، بنابراین هنگامی که روکش های خود را نصب می کنید، سعی می کنیم دندان های طبیعی شما را سالم نگه داریم. روکش یک پوشش نازک است که در جلوی دندان شما قرار می گیرد، برای اینکه روکش متناسب با دندان باشد، باید آن را آماده کنید.

روکش ها در برابر لکه های قهوه و چای و دود سیگار مقاوم هستند. روکش های چینی می توانند ظاهر و اعتماد به نفس شما را بهبود بخشند. مراقبت مناسب از آنها تضمین می کند که سالیان طولانی آنها را خواهید داشت. مطمئن شوید که به طور منظم به دندانپزشک خود مراجعه می کنید تا مطمئن شوید که لبخند شما همچنان روشن و زیبا به نظر می رسد. درمان های زیبایی دندان مانند باندینگ یا روکش ممکن است تحت پوشش برنامه دندانپزشکی شما قرار نگیرند. این مشاوره به شما این فرصت را می دهد که با دکتر مروین درویان ملاقات کنید و هر سوالی دارید بپرسید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد