طول عمر لمینت و کامپوزیت دندان

۲۷ بازديد

اگر به دنبال مقرون به صرفه ترین راه حل هستید، احتمالاً طرح درمان ونیرهای کامپوزیت مناسب خواهد بود. با این حال، اگر نگرانی شدید زیبایی دارید، یا به دنبال طبیعی ترین و بادوام ترین راه حل درمانی هستید، روکش های چینی نتیجه فوق العاده ای به شما خواهند داد. از آنجایی که آماده سازی روکش ها در برخی موارد نیاز به تراشیدن دندان دارد، حساسیت و پوسیدگی حتی اگر این روش به درستی انجام شود مشکل ساز خواهد بود.

مطمئناً ممکن است از بین بروند، اما می‌توانید با هزینه بسیار کمی آنها را دوباره به هم متصل کنید یا دوباره بسازید. اگر در Smileworks باندینگ کامپوزیتی دریافت کنید، ما کار خود را تضمین می‌کنیم و تراشه‌ها و ترک‌های شما را برای không tính phí اصلاح می‌کنیم، اگر ناشی از بی‌توجهی شما نباشد. همیشه باید انتخاب کنید که آیا دندان های خود را با مته آماده کنید یا نه. روکش‌های کامل می‌توانند بسیار آسیب‌رسان باشند و به معنای واقعی کلمه هیچ راه برگشتی از روکش‌ها وجود ندارد زیرا دندان‌های زیرین شما تا ابد به این شکل به نظر می‌رسند. اگر مقدار قابل توجهی از ساختار دندان از بین رفته باشد یا با یک پرکننده بزرگ جایگزین شده باشد، دندان ها برای عملکرد با روکش دندان به اندازه کافی قوی نخواهند بود.

اگرچه توسط دندانپزشکان بادی اکسپرت توصیه نمی شود، ونیرهای کامپوزیت دندان می توانند برای بهبود ظاهر یک یا چند دندان استفاده شوند. آنها ممکن است برای اصلاح تغییر رنگ دندان یا به طور موقت پنهان کردن ظاهر نامرتب یا شکستگی دندان تجویز شوند. برای استفاده از ونیرهای کامپوزیت روی دندان‌های مشتری، تنها کاری که باید انجام دهیم، باید رزین را به دندان‌های او اضافه کنیم و سپس خشک و جلا می‌شود.
مشاهده نمونه ای از بهترین خدمات دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی

قابل توجه است که دکتر تام به عنوان بخشی از مجموعه کارگاهی خود Skulpting Skool به دندانپزشکان دیگر آموزش می دهد که چگونه ونیرهای کامپوزیت و پرسلن را به زیبایی تکمیل کنند. در اینجا ما می‌توانیم درمان کامپوزیت ونیر را با جزئیات بیشتری ببینیم و به پشت صحنه با دکتر کریپا دسای نگاه کنیم. ونیرهای کامپوزیت یک درمان غیر تهاجمی و ضد درد با استفاده از مواد رزین کامپوزیت است که توسط نور آبی خاصی درمان می‌شود، نتایج همان روز را دریافت می‌کنید و همه این کارها در یک جلسه انجام می‌شود.

روکش های کامپوزیت با چه مشکلاتی می توانند کمک کنند؟

روکش‌های کامپوزیت وقتی صیقل می‌شوند هنوز طبیعی به نظر می‌رسند. انتظارات بیمار با دیدن ارزش بالای روکش های مستقیم برآورده شد. روکش های پرسلن نیز به همین دلایل ممکن است از بین بروند یا ترک بخورند. با این حال، یک خطر اضافی ناشی از فرآیند تراشیدن مینای دندان است - افزایش حساسیت. می‌توانید پس از درمان حساسیت دندان‌ها را افزایش دهید، و اگرچه این حساسیت باید پس از مدتی از بین برود، حساسیت باقی‌مانده ممکن است باقی بماند.

در برخی از بیماران، ممکن است برخی از روکش‌ها در مرحله اولیه قرار داده شوند و سپس امکان پوسته‌های اضافی در آینده وجود داشته باشد. این نسخه خاص با لیزر سینتر شده است و به ونیرهای کامپوزیت اجازه می دهد تا ظاهر جذاب و درخشش خود را طولانی تر از ونیرهای کامپوزیت معمولی حفظ کنند. پس از گفتگوی عمیق با شما در مورد نیازهای دقیق شما، دندانپزشکان زیبایی ما دندان ها و فک شما را معاینه خواهند کرد. تنها راه برای تعیین اینکه آیا محلول کامپوزیت یا ونیر پرسلن برای شما مناسب است یا خیر این است که با دندانپزشک خود در مورد اهداف زیبایی خود صحبت کنید. برای راه‌حل‌های دندانپزشکی شگفت‌انگیز و محتاطانه که لبخند شما را اصلاح می‌کند، ماهانه با 0 درصد بهره پرداخت کنید. درمان های توصیه شده ما باعث شده است که هزاران بیمار احساس بهتری داشته باشند و نسبت به ظاهر و نحوه عملکرد لبخندشان احساس بهتری داشته باشند.

ونیرهای کامپوزیت در مقابل روکش‌های چینی

علاوه بر طول عمر، بسیاری از افراد ظاهر طبیعی پرسلن را به ونیرهای کامپوزیت ترجیح می دهند. ونیرهای پرسلن نیز بر خلاف ونیرهای کامپوزیت که متخلخل‌تر و مستعد لکه شدن یا خرد شدن هستند، بسیار مقاوم‌تر در برابر لکه و تراشه هستند. به این ترتیب، قرار دادن روکش های چینی به این معنی است که مجبور نخواهید بود تغییرات عمده ای در رژیم غذایی خود ایجاد کنید. پس از زیبایی شناسی، دوام بدون شک بزرگترین مزیت برای قرار دادن روکش های چینی به جای روکش های کامپوزیت است. در این راستا، ممکن است برای روکش های چینی هزینه بیشتری بپردازید، اما دو برابر بیشتر برای شما دوام خواهند داشت.

اگرچه به مراقبت خاصی نیاز ندارند، روکش‌ها به سلامت دهان و دندان نیاز دارند. روکش های هیبریدی اساساً ترکیبی از ونیرهای کامپوزیت و چینی هستند. اگر آماده نیستید به طور کامل متعهد شوید یا 100٪ روی روکش های چینی فروخته نمی شوید، ممکن است این گزینه عالی برای شما باشد. هنگامی که دندانپزشکان ما اطلاعات را به آزمایشگاه ارسال می کنند، می توان از پلاستیک های سفت تر برای تولید ونیرهای کامپوزیت سخت شده با ماندگاری بیشتری استفاده کرد. قیمت روکش های دندانی از 400 دلار تا 2500 دلار برای هر دندان متغیر است. ونیرهای کامپوزیت کم‌هزینه‌ترین گزینه روکش هستند که معمولاً از 400 تا 1500 دلار برای هر دندان متغیر است، در حالی که ونیرهای چینی معمولاً بین 925 تا 2500 دلار برای هر دندان قیمت دارند.

این روکش‌ها می‌توانند دندان‌های لکه‌دار، شکسته، کج یا شکاف را پنهان کنند. قرار دادن روکش نیاز به حفظ بیشتر دندان طبیعی شما نسبت به روکش دندان دارد که معمولاً برای تقویت دندان های به شدت پوسیده یا شکسته استفاده می شود. با این حال، بیمه دندان معمولاً روکش‌ها را پوشش نمی‌دهد، زیرا آنها یک عمل زیبایی محسوب می‌شوند.

با تیم ما صحبت کنید تا درباره ونیرهای کامپوزیت و سایر خدمات زیبایی که می‌توانند لبخندی را که همیشه می‌خواستید داشته باشید بیشتر بدانید. و با مواد رزین باکیفیتی که امروزه در اختیار داریم، می‌توانیم ترمیم‌هایی ایجاد کنیم که نه تنها قوی و بادوام باشد، بلکه دارای ظاهری بسیار زیبا و طبیعی نیز باشد. در مورد ونیرهای کامپوزیت باید احتیاط کرد زیرا در مقایسه با ونیرهای پورلین کمی بیشتر در معرض تراشه قرار دارند. ترمیم ونیرهای کامپوزیت در مورد هر تراشه ای آسان است، زیرا کامپوزیت جدید را می توان به سادگی به روکش موجود چسباند. اگرچه همه ما رویای آن لبخند هالیوودی را داریم، اما این چیزی نیست که همه ما به راحتی به آن دست پیدا کنیم. دندان‌های زرد لزوماً نشان‌دهنده انتخاب‌های سبک زندگی یا عدم رعایت بهداشت دهان و دندان نیست.

قبل از شروع هر گونه قرار دادن روکش دندان، دندان قروچه باید درمان شود. لمینت ها به طور متوسط ​​سال ها دوام می آورند، اگرچه زمانی که بهداشت دهان و دندان را به خوبی رعایت می کنید و از دستورالعمل های دندانپزشک خود پیروی می کنید، می توانند حتی بیشتر دوام بیاورند. ونیرهای کامپوزیت تقریباً نصف طول عمر دارند، معمولاً 5-7 سال. مقالات مرکز مراقبت از دهان توسط یک متخصص پزشکی بهداشت دهان و دندان بررسی می شود.

همچنین باید حتماً برای معاینات و تمیز کردن منظم به دندانپزشک خود مراجعه کنید. ونیرهای کامپوزیت کم تهاجمی کمتر از ونیرهای چینی موثر هستند. ونیرهای کامپوزیت شکننده تر هستند و در طول زمان تمایل به تغییر رنگ دارند.

با این وجود، ممکن است برای لبخند یک ستاره سینما ارزش این هزینه را داشته باشند. ونیرهای کامپوزیت را نمی توان بر روی دندان های پوسیده یا پوسیده قرار داد. دندان پوسیده باید قبل از استفاده از ونیرهای کامپوزیت درمان شود. همچنین این نوع درمان زیبایی دندان در مورد بیماری لثه یا در صورت ناکافی بودن ضخامت مینای دندان منع مصرف دارد. اگر به دنبال راهی فوری برای تغییر لبخند خود هستید، روکش های چینی بهترین راه هستند.

آیا کودک در زمان رشد دندان دچار تب و درد می شود؟

کودکان قبل از رویش اولین دندان ها علایم زیادی را از خود نشان می دهند مانند: آبریزش مداوم دهان، بی اشتهایی، مکیدن دست ها، اختلال در خواب ، گریه و بدخلقی فراوان و به گفته والدین کودکان: تب! در زمان بروز این علائم، دهان کودک خود را باز می کنید مشاهده می کنید لثه ملتهب و قرمز شده است اما هنوز اثری از این جوانه های پر دردسر نمی باشد.تب دندان در کودکان

 بعد از گذشت یک الی دو هفته این جوانه ها خود را نشان می دهند. این روند در تمامی کودکان اتفاق می افتد و اغلب با کمی درد در لثه همراه است. رویش دندان ها در کودکان متفاوت است و دخترها زودتر از پسرها با درد این جوانه ها و رویش آنها روبرو می شوند.دندان قروچه کودکان

این موضوع را در نظر داشته باشید که تب با گرم شدن اندک دمای بدن بسیار متفاوت است، رویش دندان ها باعث اندکی افزایش دمای بدن می شود و این دما تا 38 درجه طبیعی است و تب محسوب نمی شود. اما اگر دمای بدن کودک به بیش از 38 درجه افزایش پیدا کند و کودک شما بی حالی زیادی را تجربه کند، نوزاد بیمار است  و باید سریعا به پزشک متخصص مراجعه کرد، زیرا تب بالا به علت رویش دندان نمی باشد  و به دلایلی مانند عفونت، سرماخوردگی، و التهابات خود را نشان می دهد.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد