مقایسه بوتاکس با سایر روش های درمانی

۱۸ بازديد

ضد تعریق ها می توانند باعث تحریک پوست شوند و غلظت های بالاتر کلرید آلومینیوم می تواند برای پارچه ها مخرب باشد. دکتر صدق ممکن است ابتدا داروهای ضد تعریق سطح RX را تجویز کند اگر هنوز آنها را برای کنترل تعریق امتحان نکرده اید. اگر از تعریق بیش از حد رنج می برید، این مشکل می تواند تأثیرات شخصی، اجتماعی و حرفه ای قابل توجهی داشته باشد. درمان بوتاکس یک روش ساده و طولانی مدت برای کاهش تعریق بیش از حد شما ارائه می دهد.

بوی بدن می‌تواند به خجالت یا اضطراب اجتماعی کمک کند و افراد آسیب‌دیده را از زندگی کامل خود باز دارد. وقتی عرق می کنید، عرق مرطوب با باکتری هایی که روی پوست یافت می شوند مخلوط می شود. خوشبختانه، تزریق بوتاکس زیر بغل می تواند بوی زیر بغل را متوقف یا کاهش دهد. از آنجایی که بوتاکس می‌تواند غدد عرق را از بین ببرد، می‌تواند بوی بد ناشی از عرق را در هنگام تعامل با باکتری‌های طبیعی روی سطح پوست کاهش دهد.

بوتاکس برای هیپرهیدروزیس چقدر دوام می آورد؟

تزریق بوتاکس این ظرفیت را دارد که انتقال‌دهنده‌های عصبی را که به غدد عرق شما هشدار می‌دهند تا فعال شوند مسدود کند، در نتیجه تعریق بیش از حد در ناحیه تحت درمان را کاهش و کنترل می‌کند. عرق کردن یک فرآیند طبیعی است که همه ما تقریباً به صورت روزانه و به درجات مختلف تحت آن قرار می گیریم. اما، افرادی هستند که بسیار بیشتر از دیگران عرق می کنند و بسیار بیشتر از آن سالم هستند.
ایست بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران - ایران جابینو

ایست بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران - ایران جابینو

پزشکان معمولاً از شما می خواهند که یک پیراهن آستین کوتاه بپوشید و 2 یا 3 روز قبل از قرار ملاقات از اصلاح زیر بغل خودداری کنید. اگر داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنید، ممکن است پزشک از شما بخواهد که چند روز قبل از تزریق خود را قطع کنید تا از کبودی جلوگیری شود. در مورد داروهایی که مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید و مصرف هیچ دارویی را متوقف نکنید مگر اینکه پزشک به شما بگوید. در حال حاضر بوتاکس فقط برای درمان تعریق زیر بغل تایید شده است.

تعریق شرم آور است، لباس ها را لکه دار می کند، عشق را از بین می برد، و تعاملات تجاری و اجتماعی را پیچیده می کند. موارد شدید می تواند عواقب عملی جدی نیز داشته باشد، و برای افرادی که از آن رنج می برند، گرفتن خودکار، گرفتن فرمان ماشین یا دست دادن را سخت می کند. از قبل برنامه ریزی کنید و پس انداز کنید یک رژیم مراقبت از پوست را شروع کنید

این درمان از ژوئن 2012 توسط Medicare در استرالیا تأیید شده است. به طور کلی سم بوتولینوم یا بوتاکس به فضاهای بسیار کوچکی بین اعصاب و عضلات می چسبد و آنها را پر می کند و از رسیدن پیام های عصبی به عضلات هدف جلوگیری می کند. احساس خیسی و سردی ناشی از سوراخ های تعریق در زیر بغل، خوشایند نیست و ممکن است هنگام خیس شدن پیراهن شما را شرمنده کند.

چگونه بوتاکس تعریق بیش از حد زیر بغل را متوقف می کند؟

دکتر مریم به خود می‌بالد که بیمارانش را راحت می‌کند و درمان‌های سفارشی متناسب با هر فرد ارائه می‌کند و برای درک نگرانی‌های آنها وقت می‌گذارد. اخلاق او ارائه نتایج متعادل و طبیعی، با تاکید بر افزایش زیبایی و در عین حال ارائه بالاترین استانداردهای ایمنی است. دکتر مریم همچنین یک مربی بالینی در پزشکی زیبایی است و پزشکان دیگر را آموزش می دهد و از به روز بودن همه پیشرفت های جدید در این زمینه لذت می برد. تا به امروز، FDA تزریق بوتاکس را فقط برای استفاده در زیر بغل تایید کرده است. با این حال، پزشک ممکن است درمان تعریق بیش از حد را در جای دیگری مانند دست‌ها، پاها، سر یا صورت تجویز کند. یک مطالعه بالینی شامل 322 بیمار مبتلا به تعریق شدید زیر بغل بود.

هیچ زمان بهبودی پس از این روش وجود ندارد، به این معنی که پس از اتمام می توانید فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید. متخصصان باتجربه مراقبت های بهداشتی، به گفته دکتر گرین، توصیه می کنند که بیماران در روز اول پس از عمل ورزش یا حمام و دوش آب گرم نگیرند. بعد از 2 تا 4 روز بعد از تزریق، اثرات درمان بوتاکس را خواهید دید. متخصصان پزشکی، مانند دکتر میشل گرین، دو هفته پس از درمان بوتاکس برای ارزیابی ناحیه درمان و انجام هرگونه لمس در صورت لزوم، یک ویزیت بعدی را با شما برنامه ریزی می کنند. زیر بغل شما باید به مدت چهار تا شش ماه پس از عمل خشک بماند، قبل از اینکه برای انجام مجدد بوتاکس به مطب دکتر گرین مراجعه کنید. یک نگرانی رایج برای بیمارانی که از تعریق بیش از حد زیر بغل رنج می برند، ترس از بوی عرق است.

هنگامی که برای درمان هیپرهیدروزیس زیر بغل استفاده می شود، بوتاکس در زیر بغل از طریق یک سری تزریق انجام می شود تا از تعریق بیش از حد غدد عرق جلوگیری شود. خوب، بوتاکس فقط باید از مکان های تایید شده انجام شود، زیرا کل فرآیند چقدر مخاطره آمیز است. یک متخصص پزشکی با تجربه بهترین قاضی در مورد نسبت و دوز تزریق بوتاکس خواهد بود. بوتاکس در مقایسه با سایر روش های درمانی برای تعریق بیش از حد گران است. از آنجایی که هر درمان 4 تا 12 ماه طول می کشد، هزینه ها به مرور زمان افزایش می یابد.

به نظرم یک دکتر بوتاکس خوب باید دارای ویژگی‌های اساسی و حرفه‌ای باشد که از آن جمله می‌توان به تخصص و تجربه قابل اعتماد در این حوزه اشاره کرد. تخصص و تجربه آن در انجام فعالیت‌های مرتبط با بوتاکس نقش اساسی در اعتماد و اطمینان مشتریان بازی می‌کند. 

از دیگر ویژگی‌های حیاتی دکتر بوتاکس خوب در تهران داشتن قدرت شناسایی نیازهای مخاطبان و ارائه راهکارهای مناسب و هماهنگ با این نیازها است. صداقت در ارتباطات و ارائه اطلاعات کامل و شفاف درباره فرآیند بوتاکس و همچنین پساعملیاتی مسئولیت پذیری و پشتیبانی مناسب از جمله ویژگی‌های اساسی یک دکتر بوتاکس معتبر و مورد اعتماد محسوب می‌شوند.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد